Real Steel - filem terbaru dari Disney

 

Kita selalu membayangkan kemungkinan masa depan di mana robot memerintah bumi, dan bagaimana gambaran kita pada keadaan itu. Setiap hari kita merasa seolah-olah situasi itu menjadi lebih dekat kepada masa depan itu, dan kini kita dapat melihat bagaimana ia boleh berlaku dengan filem terbaru dari Disney, Real Steel !


Synopsis
A gritty, white-knuckle, action ride set in the near-future where the sport of boxing has gone high-tech, “Real Steel” stars Hugh Jackman as Charlie Kenton, a washed-up fighter who lost his chance at a title when 2000-pound, 8-foot-tall steel robots took over the ring. Now nothing but a small-time promoter, Charlie earns just enough money piecing together low-end bots from scrap metal to get from one underground boxing venue to the next. When Charlie hits rock bottom, he reluctantly teams up with his estranged son Max (Dakota Goyo) to build and train a championship contender. As the stakes in the brutal, no-holds-barred arena are raised, Charlie and Max, against all odds, get one last shot at a comeback. 

 
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Real Steel - filem terbaru dari Disney yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top