Kenali Churp-Churp : menjana wang melalui pengiklanan di blog



Apakah Churp Churp?

Jika anda suka berkongsi dengan kawan-kawan anda ke atas kejadian trend terkini dan jenama yang anda suka dan kasih sayang, kemudian Churp Churp-benar untuk anda!.  ChurpChurp adalah sebuah komuniti yang memberi ganjaran kepada pengaruh media sosial seperti anda untuk berkongsi mesej pada maklumat terkini, kempen dan acara-acara tertentu. 

Sebagai ahli, anda juga boleh menyertai peraduan yang berbeza dan acara yang telah kita dari semasa ke semasa, bergaul dengan Churpers rakan-rakan yang mempunyai fikiran dan minat yang sama. Anda akan mendapat e-mel pemberitahuan mengenai maklumat terkini dan peristiwa-peristiwa dari semasa ke semasa.


Bolehkah saya menyertai Churp Churp?

facebook, vimeo, twitter Sudah tentu!. Anda boleh menyertai Churp Churp selagi anda anda pengguna media sosial. Jangan bimbang jika anda tidak mempunyai akaun Facebook atau Twitter, anda juga boleh berkongsi melalui platform lain contohnya: Blogs, Mesej segera dan banyak lagi. Tetapi sudah tentu, mempunyai lebih banyak platform = lebih banyak cara untuk berkongsi = lebih ganjaran!


Adakah ini bermakna saya akan menghantar spam kawan-kawan saya dengan iklan? 



Semestinya tidak! Kami membenarkan anda untuk memilih berapa kerap anda ingin berkongsi mesej serta mesej yang anda rasa akan menarik minat rakan-rakan anda! Walau bagaimanapun, bagi pendedahan maksimum anda boleh berkongsi mana-mana sahaja dan seberapa kerap yang anda suka.


Cara untuk sertai :

Sign up untuk Churp Churp mudah, seperti ABC! Anda boleh memilih untuk mendaftar menggunakan akaun Facebook anda atau menggunakan alamat e-mel anda jika anda bukan pengguna Facebook. Ikut arahan yang diberikan & anda secara rasmi menjadi seorang Churper! Klik di sini untuk bermula.


Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Kenali Churp-Churp : menjana wang melalui pengiklanan di blog yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top