Promosi Kraf Malaysia 2015 di Kompleks Kraf Melaka


Promosi Kraf Malaysia 2015 yang akan berlangsung dari 26 - 30 November 2015 di Kompleks Kraf Melaka bakal disertai seramai 33 usahawan kraf dari seluruh Malaysia yang terdiri daripada 10 usahawan kraf tekstil, 7 usahawan hasil rimba, 6 usahawan aneka kraf dan 10 usahawan lagi dari bidang kraf logam, hasil tanah dan seni catan.

Promosi ini mengetengahkan pelbagai aktiviti menarik iaitu pameran kraf, demonstrasi kraf, interaktif kraf dan jualan produk kraf dari pelbagai bidang.

Disamping itu, diselitkan juga beberapa aktiviti galakan pengunjung seperti persembahan kebudayaan, pertandingan, demonstrasi masakan kuih tradisional, ceramah agama, persembahan qasidah dan demontarasi lukisan karikatur.


Tarikh : 26 - 30 November 2015
Masa : 10.00 pagi - 10.00 malam
Lokasi : Kompleks Kraf Melaka, Ayer Keroh
Masuk percuma





Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Promosi Kraf Malaysia 2015 di Kompleks Kraf Melaka yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Promosi ini mengetengahkan pelbagai aktiviti menarik iaitu pameran kraf, demonstrasi kraf, interaktif kraf dan jualan produk kraf dari pelbagai bidang. diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top