Gangguan bekalan air di Alor Gajah Melaka


Adalah dimaklumkan bahawa terdapat Gangguan Bekalan Air disebabkan kerja - kerja Pembaikan Kecemasan Paip Utama yang bersaiz 600mm jenis DI di Jalan Bunga Raya 13 Kg Pegoh, Alor Gajah.

Tarikh : 19 November 2018
Jangkamasa mula gangguan : 06.00 AM
Jangkamasa pembaikan : +/- belum dikenalpasti

Kawasan yang dijangka akan terjejas adalah kawasan Sungai Buloh, Melekek, seluruh kawasan Simpang Empat, Kampung Air Paabas, Solok Sunda, Kilang Honda Pegoh, Kampung Kendong, Taboh Naning dan Pegoh Dalam.

Walaubagaimanapun, pihak SAMB dalam proses melaksanakan kerja-kerja pengalihan air daripada line 400mm ke kawasan yang terjejas. Oleh yang demikian, kawasan-kawasan yang terjejas akan menerima tekanan air rendah sepanjang kerja-kerja pembaikan dilaksanakan.

Sehubungan itu, pihak SAMB memohon maaf di atas segala kesulitan yang dihadapi oleh semua pengguna yang terlibat. Untuk aduan dan pertanyaan lanjut pengguna boleh hubungi Pusat Khidmat Pelanggan kami yang beroperasi 24 jam di talian 1800-88-5800 atau SMS/Whatsapp 013-751 5800.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Gangguan bekalan air di Alor Gajah Melaka yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :NOTIS GANGGUAN BEKALAN AIR DI DAERAH ALOR GAJAH, MELAKA, 19 November 2018 (GANGGUAN KECEMASAN/LUARJANGKA) diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top