Filem terbaru 2011: Cowboys & Aliens!

 
Date: 10 August 2011 (Wednesday)
Time: 9.30 pm
Venue: TGV KLCC

Sinopsis :

(terjemahan menggunakan Google translate)
 
Tahun 1875. Wilayah New Mexico. A asing (Daniel Craig) tidak dengan ingatan masa lalu beliau tersandung ke bandar padang pasir keras pengampunan. Petunjuk hanya kepada sejarah membelenggu misteri yang mengelilingi salah satu pergelangan tangan. Apa dia mendapati bahawa orang-orang pengampunan tidak dialu-alukan orang asing, dan tiada siapa membuat satu langkah di jalan-jalan melainkan jika diperintahkan untuk berbuat demikian oleh-besi kikir Kolonel Dolarhyde (Harrison Ford). Ia sebuah bandar yang hidup dalam ketakutan.

Tetapi pengampunan mengalami ketakutan ia hampir tidak dapat memahami sebagai bandar sepi diserang oleh perompak dari langit. Menjerit ke bawah dengan halaju yang menakjubkan dan lampu pembutaan untuk menculik yang tidak mampu berbuat apa-apa demi satu, semua raksasa ini cabaran yang penduduk yang pernah dikenali.

Kini, orang asing yang mereka menolak adalah satu-satunya harapan mereka untuk keselamatan. Sebagai gunslinger ini perlahan-lahan mula ingat siapa dia dan di mana dia, dia sedar bahawa dia memegang suatu rahsia yang boleh memberi bandar peluang menentang kuasa asing. Dengan bantuan Ella pelawat yang sukar difahami (Olivia Wilde), beliau menarik bersama-sama pagar betis yang terdiri daripada lawan bekas-penduduk bandar Dolarhyde, dan kanak-kanak lelaki itu, penjenayah dan Apache pahlawan semua dalam bahaya kemusnahan. Bersatu menentang musuh yang sama, mereka akan bersedia untuk pertarungan epik untuk hidup.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Filem terbaru 2011: Cowboys & Aliens! yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top