Karnival Merakyatkan Keusahawanan 2012



Bermula esok (Jumaat, 27 Januari 2012) di Dataran Keris Alor Gajah, Melaka diadakan Karnival Merakyatkan Keusahawanan 201, peringkat Negeri Melaka.  Ia berlangsung sehingga 29 Januari 2012 (Ahad) dan bermula pukul 8.30 pagi sehingga 9.00 malam.  Tetamu kehormat yang dipanggil bagi menyempurnakan acara ini adalah YB Datuk Seri Haji Mohd Shafie Bin Haji Apdal, Menteri di Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Dianggarkan para usahawan di Negeri Melaka akan memenuhi gerai (booth) pameran dan jualan yang berjumlah 100 buah.  Pelbagai barangan untuk jualan dan pameran serta perkhidmatan ditawarkan di setiap booth usahawan ini.

Antara program yang akan berlangsung di karnival ini adalah :

  • Forum Perdana
Keusahawanan dan Perniagaan Dalam Islam

Ahli Panel - Dr Rubiah K.Hamzah (Pakar Motivasi) & Tn. Hj. Zamihan Bin Hj. Mat Zin (Penceramah Bebas).

  • Program Business Talk Usahawan
Ahli Panel - Pn.Linah Bt Hassan (Pengarah Urusan Assess Product (M) Sdn Bhd & Pn. Norzarmila Azura Bt Abd Hamid (Pensyarah Kolej Profesional MARA, Bandar Melaka).
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Karnival Merakyatkan Keusahawanan 2012 yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top