Melaka Berselawat ( MALAM CINTA RASUL )


Kerajaan Negeri Melaka menganjurkan acara "Melaka Berselawat (Malam Cinta Rasul) pada 24 Ogos 2013 (Sabtu) di Stadium Hang Tuah, Melaka. Bermula dari pukul 8.00 malam dan dijangka tamat dalam jam 11.00 malam.

Ia diadakan bersempena 100 hari pentadbiran YAB Datuk Wira Ir. Hj. Idris Bin Hj. Haron, sebagai Ketua Menteri Melaka yang ke10.  Majlis ini diserikan lagi dengan penampilan Habib Syech Assegaf.  Beliau adalah tokoh Alim dan Imam Masjid Assegaf yang berasal dari Pasar Kliwon Kota Solo, Indonesia.  Di malam acara ini beliau akan berqasidah, berselawat dan memberi tazkirah kepada rakyat negeri Melaka yang hadir mahupun yang dapat mendengarnya.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Melaka Berselawat ( MALAM CINTA RASUL ) yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Sempena 100 hari pentadbiran YAB Datuk Wira Ir. Hj. Idris Bin Hj. Haron, sebagai Ketua Menteri Melaka ke 10, anjuran Kerajaan Negeri Melaka diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top