Karnival Mahabbah IKIMfm Melaka 2013


Untuk makluman, pihak Radio IKIM.fm (IKIM) dan Institut Pembangunan Pengurusan Johor (IPPJ) sebagai penganjur Karnival Mahabbah IKIMfm Melaka 2013 bertempat di Dataran Pusat Islam Melaka. Lokasinya  bersebelahan dengan Masjid Al-Azim dan Kompleks MAIM serta berdepan dengan Open Universiti.

Karnival ini berlangsung pada 27 hingga 29 September 2013.  Antara personaliti terkenal yang hadir bagi memeriahkan karnival ini ialah Ustaz Zahazan Mohammed, Nazrul (Imam Muda), Mawi, kumpulan nasyid Far East, Syura, Ana Raffali, Hafiz Hamidun dan maskot siri kartun Upin dan Ipin serta dnegan kawan-kawannya.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Karnival Mahabbah IKIMfm Melaka 2013 yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Karnival Mahabbah IKIMfm Melaka 2013 27-29 Sept. 2013 di Dataran Pusat Islam Melaka. diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top