Pertandingan Instagram Merdeka 2014



Sempena sambutan ulang tahun kemerdekaan negara ke-57, Jabatan Hal Ehwal Khas, Kementerian Komunikasi dan Multmedia Malaysia akan menganjurkan Pertandingan Instagram Merdeka #im57. Pertandingan ini terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia yang memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Program ini bertujuan memupuk semangat patriotisme dan cintakan negara serta meningkatkan kesedaran dan penghayatan kemerdekaan. Selain itu, ia juga mampu mendorong dan mencetuskan kreativiti rakyat dalam menyemarakan lagi sambutan kemerdekaan negara.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Pertandingan Instagram Merdeka 2014 yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Ber "selfie" dalam suasana meraikan ulang tahun kemerdekaan Malaysia ke 57 tahun dan menangi wang tunai serta barangan cenderamata diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top