Senarai mangsa kemalangan di Pagoh, Muar Johor


Berikut senarai mangsa yang cedera dalam kemalangan bas ekspres di Km137.3, Lebuh Raya PLUS, arah utara, berhampiran kawasan rehat dan rawat Pagoh :



1. Muhammmad Hilmi (Singapura)



2. Mustafa Yasin (Singapura)



3. Govinda Raj (Singapura)



4. Mohd Syed (Singapura)



5. Alifah Mohd Said (Singapura)



6. Muhammad Fitri (Singapura)



7. Muhamad Juhaify Zakaria (Malaysia)



8. Muhammad Syafiq (Malaysia)



9. Mohamed Taufik (Malaysia)



10. Cyril Joseph ((Malaysia)



11. R. Nagadevan (Malaysia)



12. Kesavan (Malaysia)



13. Muhammad Abdullah (Malaysia)



14. Zaw Oo (Myanmar)



15. Ralza Uk (Myanmar)


16. Wanita (identiti belum dikenal pasti).


Ketua Bahagian Ketenteraman Awam dan Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Muar ASP Suhaimi Ahmad yang mengesahkan senarai mangsa tersebut berkata, kesemua mereka dirawat di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF) di sini.



Sehingga kini, empat daripada 16 yang cedera telah dibenarkan keluar hospital iaitu Muhamad Juhaify, Muhammad Syafiq, Mohamed Taufiq dan Ralza Uk, katanya kepada pemberita di HPSF.



Dalam kemalangan kira-kira 3.25 pagi itu, sebanyak 14 orang terkorban terdiri daripada enam lelaki termasuk pemandu, tujuh wanita dan seorang kanak-kanak perempuan.



🔹BERNAMA
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Senarai mangsa kemalangan di Pagoh, Muar Johor yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Senarai nama mangsa kemalangan bas ekspres di Km137.3, Lebuh Raya PLUS, arah utara, berhampiran kawasan rehat dan rawat Pagoh diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top