Daftar blog dalam senarai Melaka Blogger



Sasaran "Melaka Blogger" ialah supaya blogger-blogger ini akan menyalurkan berita-berita yang berkaitan dengan mereka, juga yang terutamanya yang berkaitan dengan daerah masing-masing.

Bagi yang sekadar menjadi follower adalah seperti biasa dan tidak tertakluk pada syarat-syarat di bawah ini.


TERMA & SYARAT


Berikut adalah syarat-syarat semasa untuk blog anda disenaraikan dalam "bloglist" :


  • Anda lahir di Melaka.
  • Atau anda telah menjadi "warga negeri" Melaka (lahir di negeri lain tetapi tinggal di Melaka - alamat kad pengenalan di Melaka)
  • Kandungan blog anda bukan blog yang kandungannya semata-mata untuk tujuan pengiklanan atau mempromosikan program-program bisnes tertentu di internet.
  • Tidak mengandungi perkara-perkara yang mempromosikan perkara-perkara yang HARAM dan merosakkan seperti dadah, seks bebas, judi, arak dan sebagainya, mengikut akhlak Islam.
  • Tidak menyebarkan fitnah.  Setiap pendapat yang diberikan haruslah dengan cara berhemah, bersopan dan berdasarkan fakta yang benar. Jika ini masih dilakukan, blog tersebut akan dikeluarkan dari senarai.
  • Tidak terlalu lama membiarkan blog anda "bersawang".



Sila tinggalkan maklumat berikut di ruangan komen jika anda mencukupi syarat-syarat di atas :
sila gunakan format seperti di bawah )

Nama Penuh :

Daerah Tempat Tinggal :
( Pilih salah satu : Alor Gajah / Melaka Tengah / Jasin )

Tajuk  / Nama Blog :

Alamat Blog :

Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Daftar blog dalam senarai Melaka Blogger yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Khas untuk pemilik blog yang lahir di Melaka atau yang dah lama tinggal di Melaka. diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top