Nak pergi kursus kahwin?



Kursus kahwin atau kursus nikah menjadi keperluan sebelum pasangan yang beragama Islam ingin bernikah.

Untuk tahun-tahun lepas, admin telah mendapatkan jadual dari pihak Majlis Agama Islam Melaka. Namun untuk tahun 2017, mereka tidak menyediakan jadual penuh setahun secara atas talian (sekaligus dalam satu muka). Mereka memaparkan dalam bentuk kalendar online

Maka admin sarankan kepada mereka yang berkeinginan mendapatkan maklumat berkaitan kursus kahwin, boleh pergi ke mana-mana agensi swasta (berdaftar dan mendapat keizinan dengan pihak Majlis Agama Islam Melaka atau lain-lain pihak berwajib yang berkenaan), yang menyediakan perkhidmatan kursus kahwin.

Ataupun jika anda ingin pergi ke kursus kahwin yang dianjurkan oleh Majlis Agama Islam Melaka, anda boleh dapatkan maklumat di pejabat mereka yang beralamat di :

Majlis Agama Islam Melaka
Pusat Islam Melaka, Bukit Palah
75400, Melaka.


Nombor Telefon :

Talian am : +606 283 7416 / 283 2077 / 284 9809

Timbalan Pengerusi MAIM : +606 282 5981

Setiausaha MAIM : +606 288 3011

Faksimili : +606 282 6033

(berhampiran dengan Masjid Al Azim)


Rujukan Peta Lokasi :






Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Nak pergi kursus kahwin? yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Cara mendapatkan maklumat berkenaan dengan kursus pra perkahwinan diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top