Langkah kanan Melaka United !


Permulaan Yang Baik...

Itu yang dapat disimpulkan buat pasukan ini. Sekalipun mempamerkan aksi yang kurang meyakinkan dalam aksi pra musim, Melaka berjaya mengutip tiga mata dalam aksi pertama UNIFI Liga Super selepas menundukkan Kelantan 2-1 di laman sendiri.

Melaka terlebih dahulu tersentak apabila Kelantan menjaringkan gol pembukaan pada minit permata setelah dihadiahkan sepakan percuma.


Melaka kembali menyusun serangan dan berjaya menyamakan kedudukan berselang 10 minit melalui Yuhar Zubovich. Jeon Woo Young meletakkan Melaka 2-1 pada minit ke-30 melalui sepakan penalti. Ke lebihan gol tersebut kekal sehingga wisel penamat.

Demi Kebanggaan Melaka!

Kredit : Penyokong Bola Sepak Melaka (Facebook)
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Langkah kanan Melaka United ! yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Keputusan perlawanan bola sepak antara Melaka dan Kelantan, 3 Februari 2018 diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top