Sambutan Hari Perbandaran Alor Gajah ke 9 Dan Pesta Pantai Melaka



Salam sejahtera...


Program perasmian Sambuatan Hari Perbandaran Alor Gajah yang ke 9 akan diadakan pada 30 April 2012, di Pantai Tanjung Bidara sempena Melaka 750 tahun, pada jam 8.00 malam.  Ia juga dijalankan bersama dengan acara Pesta Pantai Melaka 2012.


Aturcara program ini sebenarnya secara tidak langsung telah bermula sejak 17 Mac hingga 15 April 2012 dengan Pertandingan Fotografi dan Videografi "Spesis Burung Malaysia" di Pengkalan Bird Sanctuary.  Artis dan personaliti turut hadir bagi memeriahkan majlis iaitu Black Mentor, Mohamad Mentor, Roslan Shah, Ifa Raziah dan Farawaheeda.


Aturcara utama bermula pada 26 April 2012, hari Khamis dengan Tahlil dan doa selamat di Masjid Ar-Rashidin, Alor Gajah pada jam 6.30 petang.  Berikut adalah aturcara selanjutnya bagi acara ini :




Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Sambutan Hari Perbandaran Alor Gajah ke 9 Dan Pesta Pantai Melaka yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top