ABC adalah menu baru KFC, ye ke?

 
 
Di Malaysia , restoran makan segera Kentucky Fried Chicken (KFC) pertama kali dibuka berhampiran dengan Jalan Tunku Abdul Rahman pada tahun 1973.  Selain terkenal dengan produk ayam goreng yang mengandungi rempah ratus rahsia, ia juga menyediakan makanan sampingan seperti kentang putar, jejari kentang dan pelbagai variasi perasa pada ayam gorengnya, sesuai dengan selera masyarakat tempatan.

Namun melihatkan gambar di atas, adakah anda percaya KFC kini sudah mengeluarkan menu baru?  Ya, ABC atau nama penuhnya Air Batu Campur yang telah sinonim dengan masyarakat di Malaysia, tetapi sungguhkah bagai yang dilihat ini? Macam lawak je kan...?



**p/s :  

- bila survey maklumat mengenai KFC di Melaka, ada beberapa cerita tak baik tentang layanan staf KFC kepada pelanggan....
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul ABC adalah menu baru KFC, ye ke? yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

1 Komen:

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top