Ketua Menteri Melaka & baju "Pro Gloria Melaka"


Ketua Menteri Melaka, YAB Datuk Ir. Idris bin Haron memperagakan baju t-shirt Pro Gloria Melaka. Gambar di atas ini ketika sesi "sembang bola Melaka bersama Ketua Menteri" pada bulan 6 yang lalu.

Hi tea sembang bola dihadiri Bekas-bekas Pemain malaysia dan Melaka serta Penyokong Bolasepak Melaka (PBM) untuk hala tuju Bolasepak Melaka. Dato' Chan Tien Ghee dari Cardiff City dan Legenda Bolasepak Negara Dato' Soh Chin Aun turut hadir memberi pandangan Bolasepak Melaka. Program ini dianjurkan oleh kelab tempatan yg banyak melahirkan pemain dari akar-umbi.


Penerangan mengenai "t-shirt Pro Gloria Melaka" :




-T-shirt berkenaan adalah dikeluarkan dan dijual oleh ahli-ahli tertentu dalam PBM.  

-Sebagai permulaan pembuatan t-shirt berkenaan adalah lebih menjurus kepada tanda sokongan peminat dan penyokong bola sepak negeri Melaka kepada pasukan bola sepak negeri Melaka.

-Untuk mendapatkan barangan lain seperti mafla, pelekat dan lain-lain, sila klik : Penyokong Bola Sepak Melaka atau hubungi nombor telefon seperti di dalam gambar di atas.

Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Ketua Menteri Melaka & baju "Pro Gloria Melaka" yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam : diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top