Kelab peminat Melaka United Soccer Association


Untuk makluman semua penyokong bola sepak Melaka, sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli fan club MUSA (Melaka United Soccer Association) yang sebelum ini dikenali sebagai MAFA (Melaka Football Association), sila hantar sms yang mengandungi nama penuh, nombor kad pengenalan, nombor telefon dan email anda kepada setiausaha fan club MUSA di nombor telefon 0196637664.

Kemudian tunggu maklumat seterusnya. Pihak pengurusan sedang merancang untuk mengumpulkan seberapa ramai ahli untuk berhimpun bagi diperkenalkan pemain-pemain bola sepak yang mewakili negeri Melaka, musim 2014.
Share this article :
Share on FB Tweet Share on G+ Digg Share

Ditulis Oleh : Admin ~ Admin Blog

Ahmad Zaki Anda sedang membaca artikel berjudul Kelab peminat Melaka United Soccer Association yang ditulis oleh Melaka Blogger Segala yang berkaitan di dalam :Pendaftaran kelab peminat MUSA (Melaka United Soccer Association) diperbolehkan menyalin artikel ini untuk tujuan kebaikan sahaja.

Jika anda menyukai artikel di blog ini, silakan melanggan melalui emel dan anda akan mendapat kiriman artikel setiap kali ada artikel yang terbit di Melaka Blogger

0 Komen:

Catat Ulasan

Iklan Usahawan Melaka

ads ads ads
Back to top